تربیت ایرانی اسلامی

تربیتی صحیح ، جامعه ای موفق

تربیت ایرانی اسلامی

تربیتی صحیح ، جامعه ای موفق

  • ۰
  • ۰

آقای محمد یمنی

آقای محمد یمنی سال ۱۳۳۳ در مراغه به دنیا آمدند. پس از طی دوران ابتدائی و دبیرستان ، در دانشگاه تبریز در رشته علوم تربیتی ادامه تحصیل دادند و در سال ۱۳۵۸ به فرانسه عزیمت نمودند و در رشته گرایش برنامه ریزی آموزش و توسعه از دانشگاه در سال ۱۳۶۳ مدرک دکترای رشته علوم تربیتی را اخذ کردند.

..…………………………………………………………

آقای سلیم نیساری

آقای سلیم نیساری در ۲۱ آذر ماه ۱۲۹۹ در تبریز متولد شدند. پس از گذراندن دوره تحصیلات ابتدائی و متوسطه و توفیق در امتحان نهایی دانشسرای تبریز ، برای ادامه تحصیل به تهران آمدند و موفق به اخذ درجه لیسانس در سال ۱۳۲۱ در رشته ادبیات فارسی و علوم تربیتی شدند. سپس به تحصیل در دوره دکترای ادبیات فارسی ادامه دادند و در سال ۱۳۲۹ برای ادامه تحصیل به اروپا و سپس به آمریکا رفتند. ایشان موفق به دریافت درجه فوق لیسانس از دانشگاه لندن و نیز درجه دکتری در رشته علوم تربیتی و زبان شناسی از دانشگاه ایندیانا آمریکا شدند. دکتر نیساری پس از بازگشت به ایران به تدریس در دانشکده علوم تربیتی ادامه دادند و در سال ۱۳۵۹ پس از ۳۸ سال خدمت به تقاضای خود بازنشسته شدند. ایشان دارای نشان درجه یک حافظ شناسی بودند.

از آثار آقای سلیم نیساری می توان به تدریس زبان فارسی در دبستان یا آموزش هنر های زبان، دستور خط فارسی، غزل های حافظ، دیوان حافظ با مینیاتور هایی از استاد فرشچیان، دفتر دیگرسانی ها در غزل های حافظ، کلیات روش تدریس، تمبرهای ایران، دستور خط فارسی، پژوهشی درباره پیوستگی خط فارسی با زبان فارسی، برگزیده ای از غزل های حافظ، برگزیده ای از غزل های سعدی، مقدمه ای بر تدوین غزل های حافظ و … اشاره کرد.

……………………………………………………………

آقای کورش فتحی

آقای کورش فتحی واجارگاه، در سال ۱۳۴۶ در رودسر به دنیا آمدند. ایشان تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته علوم تربیتی ( مدیریت و برنامه ریزی آموزشی) از دانشگاه اصفهان آغاز کردند و پس از اتمام این دوره در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت معلم تهران به تحصیل پرداختند. سپس مدرک دکتری را از دانشگاه تربیت مدرس اخذ و سپس دوره تخصصی در خصوص مدیریت پژوهشی و برنامه ریزی آموزش عالی را در دانشگاه کاسل _ آلمان و دوره های پژوهشی را در دانشگاه های ساترن کراس و گریفیث کوئینزلند استرالیا گذراندند. ایشان هم اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی می باشند.

……………………………………………………………

آقای اسکندر فتحی آذر

آقای اسکندر فتحی آذر در سال ۱۳۲۸ در اردبیل به دنیا آمدند. در سال ۱۳۶۰ مدرک دکتری در رشته آموزش علوم را از دانشگاه ایلینوی _ آمریکا با موفقیت اخذ کردند. ایشان از سال ۱۳۵۵ به عنوان عضو هیئت علمی در گروه علوم تربیتی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز مشغول خدمت شدند.

……………………………………………………………

آقای میرتقی گروسی فرشی

آقای میرتقی گروسی فرشی استاد گروه روان شناسی دانشگاه تبریز در سال ۱۳۲۵ در تبریز به دنیا آمدند. ایشان در سال ۱۳۷۷ مدرک دکتری در رشته روان شناسی عمومی را از دانشگاه تربیت مدرس با موفقیت اخذ کردند. ایشان از سال ۱۳۶۵ به عنوان عضو هیئت علمی در گروه روان شناسی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی مشغول خدمت شدند.

………………………………………….…….…………

خانم شهرناز مرتضوی

خانم شهرناز مرتضوی در سال ۱۳۱۶ در تبریز متولد شدند. ایشان دارای دکتری رشته روانشناسی گرایش روانشناسی بین فرهنگی از دانشگاه دولتی آلمان در سال ۱۳۵۷ است. ایشان هم اکنون استاد گروه روانشناسی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی می باشند.

……………………………………………………………

  • ۹۸/۱۰/۲۸
  • محدثه سلمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی